Home » » Pulis daw Nanapak at Nanuntok ng Lalaki sa Resort sa Tungkil, Minglanilla, Cebu - Video nagViral

Pulis daw Nanapak at Nanuntok ng Lalaki sa Resort sa Tungkil, Minglanilla, Cebu - Video nagViral

Written By Pinoy Favs on Monday, July 10, 2017 | 1:47 PM

July 10, 2017

Isa dawng Pulis na si Jepulson Panilag nanuntok at nanapak ng lalaki sa isang resort sa Tungkil, Minglanilla, Cebu. Sa naturang video makikita na sinuntok ng pulis ang isang lalaki habang naliligo lamang ito sa pool. According to the post of James Alterado na lasing daw ang naturang pulis ng biglang naghamon sa kanila kahit wala silang ginagawa. Sinabi pa daw ni Jepulson Panilag sa kanila na paplanteran daw sila.

Nagviral ang post video sa fb at nakakuha ng negative feedbacks sa mga netizens.

(Police officer punched and hit a guy in a pool in Minglanilla, Cebu.)

Full post of James Alterado (Bisaya)
July 9, 2017 mga 1pm abot mis usa ka Resort sa tungkil kay amo e celebrate bday sa amo mego. Lipay kay mi hangtod kaning animal nga buang ge tripan mi mga alas 5:30 sa hapon nahitabo. Galingkod ramis kilid nag storya2 ( note: wala mi ga inom). Ug kaning tawhana siga mata isog kaayo kalit mi gi doul gi ingnan mi unsa daw amo problema nga wa man jud namo sya gi unsa. Ana pa sya hamag mo! Mao to ako mego ni ingon wala man ka namo gi unsa bai. Ana akong kuya kuyawan sad ta nmo bai wa man ka namo gi unsa. Iya daun gi sumbag ako kuya sabay ingon "ayg tubag diha mo tubag man ka!" Grabi ka sipa ning buang. Mao to ni barog ko ana ko bai wala bai. Wa man ka namo gi unsa. Ana daun ang animal nga "pasensya hubog ko, hubog ko". Grabe ka abusado. Gi duol daun mis life guard ana sya " Sir balik lng mos cottage ninyo ayaw lng mog sukol, pulis to sir, kuyog niya mga pulis sad sir". Balik mis cottage. Abi nakog wala na. Sos nibalik manang buang gadala nag botelya. Gi sulong mis amo cottage ( di na makita sa cctv ang sunod nga panghitabo kay nasa luyo among cottage). Iya gduol akong maguwang gi sumbag, gi hapak daun ug botelya kana iya gi dala2. Ang kanang ga sunod niya pag padung sa amo cottage pulis na assign daw sa gorordo. Kana nga pulis hapit sad ni sumbag sa ako maguwang. Pulis man kaha sya bis off duty wa man lng niya uwanga iya kauban. Abusado jud tawn. Pag mga udto sad ani kani tawhana naa say gisumbag daan sud sa resort. Wa guro lingaw kami nasad gi tripan. Gi ingnan sad niya ako kuya "planteran ta mo hinoon". Isog jud kaayo.

Sakit kaayo tan.awn kitas kas maguwang nmo nga boutan, way kontra, way bisyo kita ka nga gibunalan botelya. Padung nako mo hamag ako lng gi basa ang sitwasyon. Gi pugngan kos life guard kay kabantay sya gigil ug kasumbagon nako. Naa silay sakyanan soo pulis man daw to iya kuyog ako huna2 naa dala armas cguro basin naa sa sud sa sakyanan. Nya ug ma alkansi sila balikon mi, sudlon mi. Ma tabla mi. Wa say guard pag adto namo. Pero ang mga trabahante ddto ni assist ug wala mi byae ila daun gi tambalan hot compress ako maguwang. Naa sila pirmi sa amo kilid wa mi byae. Pag abot sa mga pulis wala na sila ni takas na. Dako kaayo hubag sa ulo sa ako maguwang. Amo na ge blotter hinoun.

Nakabaw mi nga kani sya graduate Crim sa usa ka university sa cebu. Ang maguwang pulis sad daw pero boutan. Daghan na sad daw ni nakabikil ilaha dapit. Ang gi ingon mga life guard pulis daw ni pero ana sad ang mga naka ila ani di pa daw ni pulis wa kapasar board daw pero iya mga kuyog ani nga time mga pulis jud.

Makitas video naa ramis kilid jud sa una nga video. ( pasensya na nakabalikas ko tungod sa kalagot lng pasensya)

Ka duha nga video gadala nana sya botelya dung sa amo cottage pas pas kaayo makadalag lakaw. Ambot unsa juy gsaligan ani niya. Membro sad daw nig frat. Sos! Paeta! Ang pulis nga kauban niya ni konsente sad wala man lng kabadlong.

Mga abusadong taw! Ginoo nlng bahala ninyo. Di mi mo atras bai. Maka biktima nasad nya kag lain. Kita tas baranggay.

0 comments:

Post a Comment



Followers

Donate to this blog

We would like to extend our greetings to everyone of our readers. Your donation is very much helpful for us to continue serving you top information. Thank You -pinoyfavs-

Total Pageviews