Home » » Censored: Bahog B ilat Video sa Usa ka Babaye sa Cebu Nag-Viral Online

Censored: Bahog B ilat Video sa Usa ka Babaye sa Cebu Nag-Viral Online

Written By Pinoy Favs on Friday, October 27, 2017 | 7:56 AM

This video of a woman "Bahog B ilat" became viral and trending online on October 27, 2017. This video is a bisaya language for private organ. Rated SPG


Ang video sa mga babae kuha sa camera sa Cebu.

Ako, gi-nganlan ko niya'g burikat! Gi-nganlan pako niya'g baho'g b*lat, kay ni um-om kuno siya sa ot*n sa akong bana, baho kuno’g b*lat. Nya aku kunong bana dili daw ganahan mutupad nako kay nanimaho na daw kong b*lat. Unya ako pung anak, kawatan. Ingon pa gyud siya pagstorya, iya kuno ming ipa-pusil, ipapatay kuno mi niya kaming duha. Mao ng nabuhat sa akung anak, nadunggaban siya sa luyo, pero nagmahay man mi ana. Kay luoy man sad mi kung kami pa'y nahimutangan. Gisakitan ko sa iyang gibuhat. Niya nakit-an pa gyud nako siya’s banwa, pagkakita nako sa banwa, ningdagan siya. Unya wa pa siya'y dautan binuhatan sa akong bana, dili siya mudagan. Ingon pa gyud siya pagsulti, pagchupa kuno niya sa ot*n sa akong bana, baho kunong duga. Baho kuno ko’g b*lat, ingon sa bayot.

0 comments:

Post a Comment



Followers

Donate to this blog

We would like to extend our greetings to everyone of our readers. Your donation is very much helpful for us to continue serving you top information. Thank You -pinoyfavs-

Total Pageviews